Om een product terug te sturen via BPost doorloop je volgende stappen
- Contacteer onze klantendienst via mail support@meguiars.be of vul het contactformulier in.
- Onze Klantendienst maakt een etiket voor terugzending en stuurt je dat per e-mail op.
- Maak je pakket klaar met alle originele onderdelen.
- Druk het terugstuur-etiket af en plak het op de doos.
- Lever je pakket in bij een postkantoor of bpost-afhaalpunt naar keuze.
- Na ontvangst van het pakket controleren we je product en valideren we de terugzending.
- Na goedkeuring wordt de terugbetaling geactiveerd.
Administratieve- en verzendkosten zullen in verminderding gebracht worden bij de terugbetaling.
De terugbetaling gebeurt via dezelfde betaalwijze als bij bestelling gebruikt werd. - Wordt je terugzending niet geaccepteerd, dan verwittigen we je via e-mail en sturen we je pakket weer naar jou.
- In het geval van een vervanging, zullen we je een nieuw product bezorgen en gebeurt er geen terugstorting
- Na goedkeuring wordt de terugbetaling geactiveerd.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.