Je ontving het toestel minder dan 14 dagen geleden?
Contacteer ons via de contactpagina. Onze klantendienst contacteert je zo spoedig mogelijk met informatie over wat je kan doen om een nieuw artikel te ontvangen (afhankelijk van de voorraad) of om je geld terug te krijgen.
Je ontving het toestel meer dan 14 dagen geleden?
Toestel aangekocht via een lokale verdeler
Wendt u dan terug tot deze shop met het aankoopbewijs en dan wordt dit verder via deze verdeler afgehandeld
Toestel online aangekocht
- Contacteer onze Klantendienst.
- Zorg dat u het aankoopbewijs bij de hand heeft
- Meld welk defect zich voordoet.
- Meld of u het toestel via B-post terugzend of dat uzelf ter plaatse de machine kom afleveren te Sint-Katelijne-Waver
- Onze medewerkers kijken na of dit nog onder garantie valt. ( Met uitzondering van slijtage gevoelige onderdelen, zoals kabels, kooltjes, steunschijven,…)
- Onze medewerkers kijken na of het artikel naar de hersteldienst kan en bezorgen u een bestek.
Indien het toestel niet kan hersteld worden maar nog binnen garantie is zal dit kosteloos worden vervangen. - Na u bevestiging wat er dient uit gevoerd te worden doen onze medewerkers het nodige.
- Indien hersteld wordt deze u terug bezorgd via B-post of kan u het komen afhalen in onze shop te Sint-Katelijne-Waver
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.